ייצוג מול רשות מקרקעי ישראל

על ייצוג מול רשות מקרקעי ישראל

ייצוג מול רשות מקרקעי ישראל נדרש, עבור מגוון נושאים המתנהלים מול הרשות. במקרים רבים, יחידים או אגודות שיתופיות וקיבוצים מבקשים, לתבוע את הרשות על פגיעה בזכויותיהם החוקיות והקנייניות. בין היתר ישנם מקרים של תביעות להכרה מצד הרשות, בזכויות ההיסטוריות על קרקעות של קק”ל והמנהל. מול הרשות ישנם גם מחלוקות כספיות וכלכליות, סביב הגדרת סיווגי הקרקע, חוזי חכירה, תשלום דמי היתר, דמי מכירה, דמי הסכמה ודמי היוון. גם בנושא של קבלת היתר בנייה עורך דין למקרקעין פועל מול הרשות בשם לקוחותיו.

עבודה מול הרשות

כאשר מדובר על עבודה מול רשות מקרקעין ישראל עורך דין צריך להיות בקי ומנוסה בתחום. עליו להכיר היטב את דיני מקרקעין, תנאים לשינוי ייעוד מקרקעין, אופן העברת זכויות מגורים וקרקע ועוד. החשיבות של ייצוג מול רשות מקרקעי ישראל נובעת מכך, שהרשות אחראית על ניהול, מרבית הקרקעות במדינת ישראל. הרשות היא בעלת הסמכות הרגולטורית למתן אישורי תוספות בנייה, הסדרת חוזי חכירה, מתן היתרים לשכירת קרקעות חקלאיות ועוד.

עירוני מול חקלאי

כפי שיודע היטב, כל עורך דין מקרקעין לקיבוץ ישנם הבדלים משפטיים בין זכויות במקרקעין במגזר העירוני למגזר החקלאי. במסגרת הרפורמה של שנת 2013 כאשר המנהל הפך לרשות, נקבע כי בקרקעות במגזר העירוני המוגדרות כבעלות ייעוד לתעסוקה ומגורים, בעלי הזכויות יכולים לרכוש, בעלות בלעדית ומלאה על הקרקע, באמצעות ייצוג מול רשות מקרקעי ישראל של עורך דין מומחה למקרקעין לצד הסדרת, שאר הנושאים הבירוקרטיים.  עורך דין מקרקעין לקיבוץ עוסק בין היתר, בהסדרת שיוכי הדירות בהתאם למגבלות החוקיות, על העברת הנכסים והשכרתם. מלבד העבודה מול רשות מקרקעין ישראל עורך דין העובד בתחום זה, צריך גם להכיר את אורח החיים המושבי והקיבוצי ולהכיר, את כללי הקהילות השונות, לגבי קבלה לקהילה ואת הקשר שבין חברות בקהילה וזכויות במקרקעין.

ייצוג מול רשות מקרקעי ישראל של עורך דין מנוסה

עורך דין מומחה למקרקעין המייצג לקוחות במגזר הקיבוצי עוסק לא מעט בהשפעות של תהליכי ההפרטה השונים, שעברו הקיבוצים, על הזכויות במקרקעין של חברי הקיבוץ. ישנם הבדלים רבים בין שטחי הקיבוץ המקוריים, לבין ההרחבות והשכונות של בנים ממשיכים. אם אתם מחפשים ייצוג מול רשות מקרקעי ישראל של עורך דין בעל ניסיון בתחום הבקי בנושא, משרד עורכי דין עייש, בן שלום וגולדשמידט הוא הכתובת עבורכם. למשרד עורכי דין עייש, בן שלום וגולדשמידט שני סניפים מרכזיים, בתל אביב ובאשקלון והמשרד מייצג לקוחות בכל רחבי הארץ.

צריכים עזרה? דברו איתנו ונשמח לסייע לכם

תחומי עיסוק נוספים

תאגידים וחברות

דיני חברות ותאגידים הוא מתחום אחד מענפי המשפט, אשר מאגד מכלול של חוקים ותקנות, למטרת ניהול נכון של הפעילות העסקית, הארגונית והפיננסית של חברות.
קרא עוד

חדלות פרעון

אנשים רבים בגלל המשבר הכלכלי אשר נוצר בגלל הקורונה, מגיעים למצב של חדלות פירעון. זו הסיבה כי יש לפנות מיד אל עורך דין חדלות פירעון, אשר חולל מהפכה.
קרא עוד

גירושין

כאשר מתקבלת החלטה לגבי גירושין, היא מתקבלת באמצעות שני בני הזוג בדרך כלל, אבל לפעמים רק צד אחד מעוניין בגירושין. במצב זה, הליך זה, עשוי להיות לא פשוט.
קרא עוד

מקרקעין

עסקת נדל"ן היא לא רכישה של חפץ פשוט, מדובר על העסקה היקרה ביותר בחייו של כל אחד מאתנו. זו הסיבה כי יש לבדוק היטב את הנכס, באמצעות עורך דין מקרקעין.
קרא עוד

קיבוצים

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית קולורס מונפרד אדנדום סילקוף, מרגשי ומרגשח. עמחליף מוסן מנת.
קרא עוד
Call Now Button